torsdag 28 juni 2007

kubbkung med finska pinnar

Så var sommarens första kubb spelad -och vunnen!
Jag och Jessica spelade skiten ur Staffan och Tomas. Fast egentligen inte kanske. Men vi vann! Och det är det som räknas!
Just nu känner jag mig som kung på kubb. Men det pendlar väldigt mellan detta och att vara en riktig sopa. Måste träna upp kubbarmen nu så mina magiska finska pinnar landar där de ska (varje gång) när det är dags för nästa match.
Vi kommer vara helt oslagbara när grabbarna ska försöka sig på en returvinst i augusti.

Kungen har talat. He he.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jonna! Tänkte skicka ett mail men såg inte till någon sån länk från din blogg. Så jag skriver några rader här istället. Tänker ofta på dig och Marcus och önskar att allt är bra med er. Läste om ditt cellprovssvar - grattis! Om du/ni har tid över i sommar är ni hjärtligt välkomna till Sundborn. Vi åker dit imorgon och stannar i tre-fyra veckor. Kom och grilla vet ja! Och ta med din mor och far. Eller är de i Finland? Mamma ska ju också dit men jag vet inte exakt när. Vi får väl pussla lite. Kramar från Anna E!

finnjonna sa...

hej anna e! kul att höra från dig! grilla låter inte helt fel. blir inte mycket sånt här... vi får se vad som händer framöver. ska jobba klart först så jag får ta semester. det här är min mail om du kikar in här igen jonna@stahl.nu

Kram!

Anonym sa...

Oj. Trodde jag hade hamnat fel, men det var bara en ny design på sidan...Fint!

Hoppas du får en trevlig helg.

finnjonna sa...

anna: jo jag testar lite, men blir inte riktigt nöjd så nu är vi tillbaka där vi startade...

Anonym sa...

Tjabba J!
Najj har bara ditt gamla hemnummer, inget nytt.
Men du får mitt mobilnummer så kan du väl skicka ett mess eller slå en pling till mig?
Nu far vi från Ljungby idag och neråt skåne, så jag kommer inte finnas tillgänglig i den cybriska världen mer denna vecka.
Planerad hemfärd ligger runt torsdag nästa vecka kanske.
Men jag hör av mig när det bär av.
Ha det gott så ses vi snart :)
Pûss und kramen sie.
/Anna

Anonym sa...

Just det.
Glömde ge dig ett nummer.
0739397930 äre.
Hörs!

Anonym sa...

returmöte väntar i augusti ;_)))
/Staffan