torsdag 16 augusti 2007

jag -en favorit?

Idag upptäckte jag till min oerhörda lycka att min lilla vanliga blogg är favotitlistad hos två fantastiska tjejer!
Har inte tänkt på det tidigare när jag är och pingar inlägg på portalen, har läst där att man ska göra det så jag pingar på även om jag inte vet vad det betyder, men nyss såg jag alltså att jag är en favorit. Hejja mig!
Och just det faktum att det är två stycken som har valt mig betyder ju att de är, ja, nästan flera, en liten, liten lista av personer. Två är liksom 100 % mer än en. Börjar nästan gråta. Känns så stort. Kommer ihåg för ett tag sen känslan när jag upptäckte att jag hade haft 45 unika besökare. Det här påminner om det, fast detta är bättre, för jag är en favorit!
Huvudvärken är ett minne blott nu.
Tack Madde och Anna!

18 kommentarer:

Anonym sa...

jag är då inte förvånad! klart att du är favoriten för du är ju min! pyss.

finnjonna sa...

jess: tack ska du ha! du är min :-)

Madde (maddepladder) sa...

Varsågod! :-)

Tack för att du bloggar så öppet och ärligt om ditt liv och vad som händer i det, du är en inspiration i att överkomma allt svårt i livet!

Anonym sa...

du är min favorit också...
/M

Anonym sa...

Å jag är en blogg-"stalker"!

Jag följer lite olika bloggar och kommenterar ibland, men har ingen egen blogg. Jag gillar absolut din blogg, jag har hittat den via Marcus. Du skriver personligt om dig själv och jag "gillar din stil" helt enkelt.

Lycka till, allt gott till dig, Marcus och katterna...

Bussan

Anonym sa...

Jag är här flera gånger om dagen! Tycker om ditt sätt att skriva. :)

Anonym sa...

Du är absolut en favorit, jag har i alla fall dig på mina favoriter :D Det är rätt roligt, jag har alltid gillat din karls böcker och läser alltid hans blogg. Men om jag ska vara ärlig så har jag övergett den lite för din :D Men jag läser fortfarande hans böcker kan du hälsa honom, men du har snott en bloggare :D

Sandra sa...

Du är en favorit hos mig också, läser din blog dagligen..

Om jag bara kunde skulle jag länka till dig men det vill sig inte och jag kan inte länka till någon eller något...

Men nu vet du!! :-)

finnjonna sa...

Hi hi, alltså är jag en favorit hos några till! Så häftigt, tack.

Anonym sa...

Det är klart att jag satt dig som favorit. Du skriver som sagt öppet och ärligt och många gånger känner jag igen mig i det du skriver.
Hoppas du får en trevligt helg. Nu är det bäst att jag åker blir social här. Är i Falun på besök och har låst in mig i datarummet. Jag kan ju inte klara att bli helt offline...

Anonym sa...

Har dig som en av mina favoriter, lätt :-)

Anonym sa...

Din blogg är en av mina favoriter också. Jag kikar in varje dag och gillar det du skriver!! Ha en bra dag!!

Anonym sa...

Yes, Fin(n)jonna äger! Håller med er alla! Något som inte äger är vidriga läskiga Nestlé. Idag är jag såå arg på min blogg över svinpälsarna, bojkott!

Anonym sa...

Hej Jonna!
Nu har även jag listat mig till din fan-club. Men det visste du redan innan (hoppas jag)! Jag är så stolt över dig och ditt mod och vet att det kommer att ordna sig!
Kram Eva i Västra Frölunda

Sandra sa...

Visste inte att man kunde ha favvisar på bloggportalen.. men din blogg är helt klart en på listan som jag kollar varje dag :)

finnjonna sa...

Tack alla. Nu blir jag ju rörd!

Eva, du är så snäll! Och tack för att du håller hoppet uppe när det ibland kan vara svårt att göra det själv. Kram!

Anonym sa...

första besöket idag...men jag har skummat igenom tidigare inlägg! fint att du delar med dig av livets svåra. jag tror och hoppas att det vänder snart!

Anonym sa...

Visst är det läckert att upptäcka att man finns med i listan för favoriter hon andra bloggare.
Stort på något sätt.
:)