måndag 6 augusti 2007

är så sjukt stolt


enough said!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan jag absolut förstå och det ska du vara!!!
Jag är jätteglad att Marcus fick priset och naturligtvis är ju du tusen gånger gladare.

Ha en bra dag så ska jag och min blivande snart träffa prästen och gå igenom bröllopet. Iiiii, det börjar närma sig nu!

Anonym sa...

Förstår att du är stolt!
Han förtjänar det verkligen så hårt som han har arbetat under åren, och som han utvecklat sitt skrivande!
Fast du är en duktig skribent du med (även om du inte skrivit böcker än ;-) )

Anonym sa...

Underbara par, ni är så sanna, ärliga och raka. Ni behövs såå mycket i denna värld! Njut nu av framgångar! Allt gott till er!

finnjonna sa...

Tack snälla för att ni gläds med oss, för så känns det! Det är stort detta. Och min Marcus är verkligen så värd all denna framgång!

Anonym sa...

Åh det är så roligt att Marcus författarskap uppskattas och han är verkligen värd det där priset.

Du skulle också haft ett pris för trevligt bloggande...*räcker över en liten pokal i tanken*

Ta hand om varandra!!

finnjonna sa...

fia: Tackar ödmjukast för den pokalen! *stoppar den på hedersplats i hyllan, i tanken* :-)

Anonym sa...

Jag har precis varit inne hos Marcus och gett honom välförtjänt beröm. Bra saker följer på dåliga, och kanske blir det nu ännu mera bra saker efter ert helvetesår. Ni båda har haft ett enormt mod att dela med er, ta strid och stå upp för de förtida födda barnen och för deras föräldrars rättigheter.