tisdag 30 oktober 2007

gäsp

Det går inte lika bra idag. Ett par timmar in i jobbdagen och jag är helt slut. Har iaf gjort de viktigaste sakerna så kollapsen kom lite lägligt ändå. Även om den hade fått hålla sig borta helt. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Fungerar inte i huvudet alls. Vill ha en jonna som talar om för mig vad göra, men det går ju inte, det är jag som är jonna och delegering har blivit min ofrivilliga uppgift och jättebra det går då. Inte.
Just nu sitter jag i mitt akvarium och blir stressad av alla som går förbi och kikar in. Jag är en fisk. Försöker att inte bry mig och jobbar stenhårt på att hålla en min så ickelobotomerad som möjligt. Men det är svårt. Jag är en lobotomerad trött fisk i mitt akvarium och får inget gjort. Snart börjar telefontiden som tur är och att svara i telefon kan man göra även med en släng av hjärnsläpp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En hälsning från en annan lobotomerad fisk. Idag var jag så trött så jag inte ens kom till jobbet! Ska göra ett nytt försök i morgon.

Blev dock lite piggare när brevet från patentverket kom. De har godkänt vår namnansökan!! Så nu säger jag farväl till mitt namn som jag haft i 29 år!

Anonym sa...

åhåhåhå... du måste lyssna på Cajs låt "Nästan som snö" Den handlar om dig, just nu Jonna.

som fisken inuti sin skål...
ta risken, jag vet du förstår, precis vad jag menar...