fredag 9 november 2007

lightskadad

Ätit överbliven smörgåstårta till lunch och även om första tuggan smakade som en bit av himlen (jag var väldigt hungrig) så vill jag aldrig ens se åt en till i hela mitt liv. Fy vad späckad av flott den var. Känns som mina porer nu svettas majonnäs. Inte för att jag just nu ens orkar bry mig om figuren eller antalet, som marcus skulle säga, kååceaaell, men bara tanken av all den fett jag just tryckte i mig gör mig illamående till den grad att det kittlar obehagligt på huden.
Det är ju egentligen inte särskillt gott heller, men så typiskt att man kommer på det i efterhand. Nåväl billig lunch för mig och jag lär ju inte få något smörgåstårtssug i första taget i alla fall.
Hem och äta lite mumsig rågmacka sen med lightost på till ett glas lättfil.
Det är gott!

Inga kommentarer: