onsdag 12 december 2007

Dallas ringde...

...och vill ha sitt hår tillbaka. Likaså Elisabeth Höglund.
Jag har ingen aning om vad som hänt inatt men jag vaknade med detta på huvudet. Kanske bör tillägga att mitt hår oftast har en tendens att snarare genomgå en plattning än en föning under nattens timmar. Men imorse alltså voilá!
Det var en mindre chock att hitta den här synen i spegeln, men jag hade sinnesnärvaro nog att föreviga stunden. Bilden ger inte riktigt den verkliga volymen rättvisa, men tro mig, skapelsen var enorm!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Köp axelvaddar också! ;)

Lammhults-Malin sa...

precis så brukar mitt hår se ut om jag lägger mig med blött hår kvällen innan. magnus brukar bemöta mig med ett: "god morgon bobby" de gångerna. *asg*

Madde (maddepladder) sa...

Åhh gud va kul! Du borde va den självklara kandidaten att spela Pam i den där Dallasfilmen som det pratats om i tio år (eller nåt) men aldrig blir gjord! :-D

finnjonna sa...

Dallas, here I come då! Jag är hellre Pam än Bobby ;-)

Anonym sa...

Heheh, vad tjusigt! :-)