lördag 8 mars 2008

Tina dansar rumpa

Nädå. Slowfox var det visst, men med ton av rumpa. Hon är ju rätt skön alltså. Har aldrig varit så kul som i let's dance. Kanske, jag lovar inget, men kanske jag efter detta klarar av att se matprogram med henne också?

Appropå Sveriges älsklingar så skrällde väl Carola en aning genom att bli utan biljett till finalen? Utslagna av Gävles Nordman (medans Brynäs ligger sist i tabellen...). Helt otroligt och så gött så gött. Inte för att någon av låtarna var bra eller ens bättre, men jag är sedan 1988 så otroligt trött på damen i fråga, vilket äntligen lite fler verkar ha tagit fasta på. Nordman och Sibell vidare. Helt ok. Blir trivsamt och rätt askul för sista gången nästa vecka med den saliga blandningen.
Nu sova.
God natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag utmanar dig. Utmaningen finns på min blogg: http://majsanna.blogg.se

Ha en bra dag.

Anonym sa...

Varför är du trött på henne sedan just årtalet 1988 undrar man ju? :)Vad hände då undrar en som inte vet? Skulle vara kul att höra vad det är som du är trött på och kanske stör dig på hos henne.

finnjonna sa...

anna: Åh tack! Den ska jag anta.

anonym: He he. Det var nog inget särskilt som hände just då. Årtalet kan ha varit -89 eller -91 också, eller tidigare. Gillade henne grymt mycket -83 till -85 ungefär och sen gick det utför snabbt :-).
Idag är jag mest rädd för henne. Tycker hon är läskig.