fredag 4 april 2008

de verkar inte ha det så lätt de heller

Ja, vad ska man säga. Upptäcker på min intranäts-surfing att Magnus Hedman och Magdalena Graaf ska skiljas. Igen. Får en släng av deja vu, men det är tydligen en nyhet. Även om det kanske är ett antal gånger försent att kalla det för det. Luktar lite Linda och Fadde över det hela. Synd måste jag skriva även om jag inte har en aning om hur eller varför saker är som det är. Men de är fina ihop. Äktenskapstycke kallas det tror jag. Fast man måste ha mer. Såklart. Hoppas de snart kan bestäma sig för sin egen och framförallt barnens skull.

Så, då surfar jag åter vidare.

1 kommentar:

Elin i Björken sa...

Fastän jag varken känner dig eller Marcus tycker jag att ni verkar passa så bra ihop när jag läser era bloggar.

Hoppas ni får ett långt, lyckligt liv tillsammans.

Kramis