lördag 5 april 2008

filmtips?

Lite lesen i ögat idag med. Men solen skiner. Ska ut och försöka gå bort det onda och tänka positivt och perspektivt.
Vi ska se film ikväll (nä, lägg av!) och jag tar tacksamt emot tips på bra sådana som går att hitta hos uthyraren. Vet ännu inte riktigt om det är skräck, action eller humor jag villa ha så ös på med vad ni kommer på.
Nu ska jag medan Marcus putsar sina priser ta och göra en dammsugardans, köpte ju en ny förra veckan! En billig variant från Clas Ohlson -Coline. Ja jag vet, så sur som jag först var på dom. Men tyvärr hade jag inte pengar nog att vara mer konsekvent. Dessutom fick jag tips om att bli påsabbonent för att slippa vara beroende av deras, så det ska jag genast kolla upp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan rek.en lite äldre film Änglarnas Stad,den är söt och lite sorglig.Annars finns ju Fantomen på Operan,jag älskar den.
Lycka till!

ingy sa...

Stardust! Vacker saga, spännande och rolig. Neil Gaiman har skrivit boken. Gillade den starkt!

We own the night, riktigt bra kriminalare/drama/spänning/action typ. ;)

Osäker på om de är ute i butiken än, men borde vara väldigt nära iaf!

Hmm, det är nog dom som gjort avtryck, annars har jag sett mycket skräp den senaste tiden. Eller gamla godingar som Gudfadern ^_^

Anonym sa...

Magnolia är en av mina favoritfilmer. Se gärna den!