tisdag 22 juli 2008

inte utan mitt bord!

Köpte ju mitt efterlängtade brickbord häromdagen och var direkt efter att vi kommit hem tvungen att testa det. Trött som jag var slutade det i akut sömnkoma, se bild nummer 1. Och så här i efterhand kan vi inte, varken jag eller fotografen, förstå vem det är jag tror ska komma och sno bordet ifrån mig, med tanke på fingrarna som krampaktigt vaktar det.
Igår testade jag det lite till när vi skulle äta kvällsmaten i soffan (bild nummer 2) och jag måste säga att jag är väldigt nöjd så här långt. Visserligen finns det inte hur mycket plats som helst under det för växande mage men det får vi lösa på nåt sätt. Just nu och ett tag framöver funkar det ypperligt!

3 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Hahaha, gud va kul du ser ut på bild nr 1! :-)

Anonym sa...

Den översta bilden är ju underbar, att du verkligen håller i bordet när du sover... :D

ingy sa...

Haha, vad sött! :)