tisdag 4 november 2008

jag är glad och tacksam idag...

...för att jag med tankens kraft och mitt positiva tänkande hjälpte ROMA vinna mot Chelsea i champions league ikväll. Allt är möjligt!
...för att jag trots sammandragningar hållit mig bricanylfri idag. Vilket betyder att de inte har varit för många eller kraftiga.
...för att det är onsdag och kontrolldags imorgon. Hoppas allt ser bra ut och att bebis väger sina gram, gärna en sådär 7-800.
...för att jag ska sova snart. Varit trött i timmar redan, jihaa.
...ifall Obama vinner valet i natt!

God natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig och dina M idag;)! Kikar in för att se att allt gått bra senare.
//Hillbergskan

eva sa...

hej jonna..kikar in hos dig och kollar att allt är bra med er..hopas det blir lite mer fika idag på sjukan och att allt ser bra ut!! häsar på lite senare ikväll..kraaaaaaaaaaaaam från evapinglan

Anonym sa...

Hej.
Jag är tacksam för att du har hjälpt Roma att vinna över chelsea. Det är inget annan man hellre önskar sig inom sportvärlden. Gillar inte alls Chelsea.
Det är klart att vi önskar att marcus kommer tillbaka till sin blogg snart. Saknar det faktiskt.
Jag hoppas även att det gick bra på kontrollerna. Och att bebis växer som den ska. kramar