söndag 23 november 2008

optimist javisst

Gladare redan.
Såg dålig film med brorsan men det var kul ändå. Älskar verkligen att titta på stooor skärm vad som än visas. Nästan. Nu är Allu och Lisa och handlar och sedan ska de laga lasagne här åt oss. Helt perfekt. Lagad mat två dar i rad!
Idag går vi in i ny vecka, den 28:e. Borde ha det skrivet i pannan på mig varje söndagmorgon, så när jag kollar i spegeln är det det första jag påminns om istället för den där gråbleka sura minen som glor tillbaka och påminner om allt annat.
Det börjar redan skymma och jag gillar det.

Många bra saker på gång alltså. Gäller bara att kommar ihåg det mellan "värkarna".
En trevlig söndagkväll vankas och jag är redo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Länge sedan jag skrev något på din blogg men jag följer den naturligtvis regelbundet.
Brukar tänka på er när jag passerar ert hus när jag är på promenad.
Vad härligt att du ska få en rullstol så att du kan komma ut en stund i den något kalla, men dock friska luften.

Kramar