tisdag 9 december 2008

salamimacka och bebisar

Vill inte gå och sova. Vill inte alls. Mycket roligare att sitta här, kika runt bland ingenting och äta rostbröd med salami. Katterna är inne hos sig nu så det är tyst och lugnt förutom Mini i magen som nog efter mycket bök under kvällen lyckats vända sig så lilla huvet ligger neråt och fötterna med all sin tydlighet pekar och sparkar upp. Känner också emellanåt lite småcharmigt krafs ner mot ljumskarna, det nästan kittlar där på insidan och jag tror det är pyttefingrarna som pillar.
Läste precis att Kattmamman äntligen fått sin efterlängtade Minikatt. Det har varit en lång väntan, men nu är h*n alltså här, vilken sort förtäljer dock icke historien än. Stort grattis hursom från mig och Mini!!!

Jag tar en bit macka och funderar vad jag ska göra nu.
Vill inte gå och sova. Eller jo sova skulle vara gott men vågar inte lägga mig och börja vänta på den, sömnen. Kan bli jobbigt om den inte kommer.
Bättre sitta här, kika runt och äta rostbröd.
Tror jag ska stoppa i en till eftr denna.

Inga kommentarer: