onsdag 3 december 2008

tävling!

Ni har äran att få tävla om 10 stycken biljetter till

Svarta Vykort


-en läkares försvarstal

skriven av Marcus Birro och Mikael Eriksson, regisserad av Gunilla Nyroos.
Mer info på Nomadteaterns
hemsida.

Pjäsen spelas på
Kulturkammaren i Norrköping den 4, 5, 9, 10, 11 december klockan 19:00 och vinnarna får själv välja dag i mån av plats (det finns ännu platser kvar till alla föreställningarna).


Fråga:
Vem skrev dikten med samma namn (Svarta Vykort)?

Svar till
jonna@stahl.nu med namn, mailadress och telefonnummer.

Tävlingen avslutas imorgon kl. 12:00 och vinnarna meddelas på mail.

Lycka till!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh om jag hade närmare till Norrköping skulle ajg absolut ha tävlat. Håller tummarna för er i eftermiddag.

Anonym sa...

Jag vet, men bor för långt ifrån för att det ska vara lönt... :-(

Anonym sa...

attans att man bor så långt bort.. :(

Kram Ida

Anonym sa...

Jag vet svaret! :) Fast Norrköping ligger inte i närheten...

Madde (maddepladder) sa...

Jag vet svaret OCH bor i Norrköping och självklart har jag tävlat! :)

Anonym sa...

Fasen oxå. Det är ju allt för långt borta för mej! Skulle ju gärna viljat se den.
Ta väl hand om er
Nikki