lördag 10 januari 2009

Jonna glad nu


Utan att ha läst om min morgonspya, tittade Viktoria förbi med ett peppkit till mig. Kunde det kommit vid ett bättre tillfälle? Nej, antagligen inte.
Hon hade med sig supergoda saffransbicotti från min personliga bagerska Maria, lite livsnödvändiga piller ordinerat av Dr Vicky herself (hi hi), ett vaniljljus och en mjukiskompis till Mini! Snacka om att jag snabbt svängde från minus till plus. Ont har jag fortfarande men snabbkaffet smakar inte alls så illa som jag tidigare inbillade mig.
Nu ska jag vänta ut tillståndet så det blir någorlunda stabilt, kanske måste ta några piller till ;-) och sen ska vi shoppa BB-väska!
Tack Viktoria!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Sådana vänner är guld värda och mer ändå!
Men du, uppriktigt, är det inte dags för Marcus att stiga upp kl 11 - även om han har sovmorgon? =)
Så mycket fint han skrivit i sin blogg, förresten.
Ta hand om er alla tre och ha en fin lördag!
Ditte i ett som vanligt disigt och grått Lund

Anonym sa...

Hej och hopp!
Terve...:-)
Marcus skriver suveränt i dag. En hälsning till honom från en annan Dan Andersson-diggare.
Tusen tankar till er båda.
Mohikanen, "söder om landsvägen".

Anonym sa...

Åh så fint! vilken underbar vän! :)

Anonym sa...

Du trollbinder verkligen dina läsare, det är toppen att läsa din blogg och jag håller verkligen tummarna och hoppas att allt ska gå väl! Du ger mig ny energi, du orkar och därmed har jag ingen anledning att inte orka. Tack för bloggen som ger mig nytt hopp varje dag!
Hälsa även Marcus att han är helt otrolig på att skriva!
Ta hand om er, alla tre :)

Madde (maddepladder) sa...

Åh det där ser ut som riktigt bra medicin! =)

V(EG)ANLIG MAT sa...

visst är hon härlig, vicky? :)

Anonym sa...

Hej lilla Gumman. Jag längtar verkligen efter att det ska gå bra för er nu.Vill bara tala om(har skrivit till Marcus också) att vi håller en tumme för er. Sitter i Kolmården o njuter av det gråa vädret, o lyssnar på Marcus senaste Karlavagnen.
Ha det så gott . Ska kolla vidare hur det går för er alla 3 nu. Kram/Christina

Anonym sa...

Det är ogfattbart att ni snart kommer få ert barn! Skulle du behöva åka till BB innan planerat, är det nog ingen större fara. Jag tror barnet är färdigt o komma till världen nu om det skulle hända. Det är ju massa barn som bara väger 2.5 kg som mår hur bra som helst. Jag hoppas att din man låter oss få veta vad det blev, när allt är klart!! Jag önskar er så mkt lycka till, o tänk vad du har varit duktig o kämpat på!!
Kram Maggan

eva sa...

hej åhh det är toppen med vänner...dom finns alltid där när nöden kommer...ha det gott trevlig helg på dig/er stora varma kramar från mig. www.evapinglans.webblogg.se

Saring sa...

Vilken fin vän du har! Vill bara lämna ett avtryck och säga att jag följer dig/er och håller alla tummar. Du gör det här fantastiskt bra och jag är djupt imponerad av din copingförmåga!

Anonym sa...

Världens bästa piller har du fått! :)
Vilken fantastisk vän du har!