tisdag 31 mars 2009

älsklingsbilder

När han som nu (äntligen) mår bra i magen och faktiskt sover en stund och Linda Rosing letar rätt på TV (kan det inte komma något bra någon gång?) kan jag inte låta bli att bläddra bland foton på honom i datorn.
Konstigt det är. Helt slut är jag och egentligen oändligt tacksam över lilla gråtfria stunden för och med mig själv, men ändå sitter jag och bara längtar efter att få hålla och titta på honom igen. Han är ju så fin. Vår kärlek!
Någon som vet var man kan få tag i en Suomi-tröja för små?

35 kommentarer:

Helene (Hella) sa...

Vilken fin liten kille!! Såå sööt.
Krama från Hella.

Ulrika sa...

Hejsan! Kanske på Tradera eller Ebay. Där finns det mesta tycker jag!! Ha det bra! Kram

Anonym sa...

Jag har no sett såna men hmm var? Minns ej, men en egen kan du ju designa på spreadshirt :)

Anonym sa...

Åh, han är helt underbar. Så söt, så söt! Jag träffade din Marcus för ett par timmar sen. Han har ju uppträtt på Borås kulturhus och jag arbetar i biblioteket dit han kom och hälsade och undrade lite vart han skulle ta vägen. Det kändes verkligen märkligt, jag har ju följt din blogg så länge att det nästan känns som om man känner dig/er. Helknäppt! Hur som helst kunde jag springa upp och lyssna lite på honom på Röda rummet och jag fick mig flera härliga garv.
Varma hälsningar
Sofia med två änglapojkar och en liten Stina som föddes 5 feb 2007

Finnpajsaren sa...

På torget i Helsingfors. Kanske nån kan skicka en till dig om ni inte ska ut och kryssa nåt snart?
Bastu rockar. Så himla skönt. Kör du med björkris också?
Milo är söt så man dånar bakom skärmen. Vilken gospropp!
Tjenis.

Susanna sa...

Åh lille sötis :o) Mitt tips ang Suomi-tröja är www.suomikauppa.fi. Vet inte om dom har såna yttepyttestorlekar, men kan vara värt att ta en titt.

Anonym sa...

Söt som socker är han lille killen :)Må så gott och tack för en fantastisk blogg!

Susanna sa...

Kolla, jag hittade :o)

http://www.suomikauppa.fi/product_info.php?cPath=98_150&products_id=3408

(Skrev kommentar innan också...)

Helena sa...

Har inget tips på vart, men när min tjej var liten och jag skulle ha en Sverigetröja till naionaldagen så köpte jag en vit body och sånt papper som man trycker på tröjor. Tog en sverigeflagga och gjorde en egen sverigetröja. Blev jättefint...

anna sa...

Kanske kan du hitta någon här..
http://t-shirts.cafepress.com/suomi

Jag återkommer om jag skulle "springa på" någon någonstans.

Sov Gott!!

anna sa...

Sökte och hittade den här också nu..

http://www.netshirt.se/shop/default.aspx?tillsida=prod&productid=387891&lng=SWE

Jessica//Nyköping sa...

åh så knubbig go liten krabat han är:) har en jag oxå som har lite veck här o var hihi,,,
Han ser ut o vara lik båda två va?

Anonym sa...

Kanske att man kan slå på olika städer i Finland?
Helsinki
Turkku
Vaasa
Lahti
etc.
Hihi, jag bara chansar. Men vilken stad skulle tacka nej till trevlig reklam??
:-) Mohikanen.

Jossan sa...

Hihi, vad söt han är.. Jag tycker alltid bebisar oavsett kön ser ut som kloka småfarbröder..
Även din fina..

Älskar att läsa din blogg, fast jag inte har egna barn.

Ta hand om er...

amela sa...

En riktig liten knubbis, så söt! Kram kram!

anna sa...

De här tröjorna var ju söta ..

http://www.suomikauppa.fi/product_info.php?cPath=98_150&products_id=3408

Tudorienne sa...

Vilken söt kille! Han är lik dig ju.

Anonym sa...

Jonna!

Härligt att få lite hjälp på nätterna av snälla morföräldrar! Passa på att sova massor! Hoppas det magonda blir bättre snart....
Vad underbart söt han är lilla Milo, riktigt fin son ni har!!

Kram Kicki

Helene sa...

Men hej gullekillen, vad du har växt!

Anonym sa...

vad fin han är!och så lik dig tycker jag:)
förstår inte riktigt hur du orkar låta så pigg,du borde vara på ruinens brant,oavsett hur mkt kärlek det finns.......tänker på er!kan inte M ta fler nätter m flaska???

Anonym sa...

Hmmm, har du också sett att Italientröjan från Lindex har flaggan fel håll? Blev skitsur när jag upptäckte det på min dotters :-( Blir att inhandla en korrekt i sommar på plats i Italien!

Floria sa...

Vilken sötnos han är!

Terppa sa...

Min väninna köpte det på viking line, den som kryssar till helsingfors! Så det är mitt tips om du inte ska ta dig till finland förstås, där lär de ju finnas i barnaffärerna, Adrian här har ju två sverige-bodys som pappan sin köpte när lilleman låg i magen. =)

//Terppa

Anonym sa...

Vilken liten go´bit ni har! Han är ju underbart söt...mmmmm!

Kram T

Finnpajsaren sa...

... och på bastuagrigatet grillad finsk korv med Turun sinappi och Jaffa...

Nikki sa...

Så vacker han är! Eran lille prins.
Kram

jessica (åland) sa...

va fin son ni har. o syns att du har bra mjölk i tissarna :) goosbebisen:)

Sylvia sa...

vad stadig och duktig han verkar vara som får upp huvudet så pass nyfiket högt, söting.

agnez sa...

vilken sötnos...å en gullig frisyr ha han kixa sej oxå :P kram

Anonym sa...

Vilken liten goding!
Det är svårt se vem han är lik, kan ni se det som ser honom IRL?:-)
//Magdalena

Annie sa...

ÅHHH!!!
Vad söt han är, sitter bara och ler :)

KRAM!

Hemmet Är Min Borg sa...

ååååååååååå så söt man kan va, ooo så fin han är , det är nu de händer så mycke , o roligt börjar de bli när dem är med mera
kram på er alla

Eva sa...

Så söt han är och så rund och go,känner babydoften ända hit.
Kram Eva

Anonym sa...

oj så söt frisyr han fått! på den nedre bilden är han verkligen pappa upp i dagen på något sätt...

Nina sa...

vilken sötnos!!

Hoppas att du får en fin fre!!