fredag 13 mars 2009

lyckad stadstur

Idag köpte jag två par nästanbyxor. Mjuka tunna, med resår i midjan och dragsko vid foten. Perfekta om än inte så fina som jag hade hoppats hitta. Inga jeans eller andra passade idag heller, med andra ord hänger sig den där främmande röven fast än.
Vi var ute och rullade (så roligt att det är jag som får rulla någon annan och inte själv längre bli rullad!) ett bra tag på stan med sovande bebis men precis när vi skulle ta en fika vaknade han med ett gallskrik och det var tydligen matdags. Kände mig inte riktigt redo att plocka fram mjölkburken, men vad göra? Skriket var ett sådant -NUUUUU, ge mig mat nuuuu mammaaaa!!!! Så tutten åkte lite diskret fram och bebis fick sin mat, somnade och mamma och pappa fick dricka sitt kaffe. Första gången jag vädrat käket offentligt och fler lär det bli. Nästa ska jag ändå försöka vara ute i god(are) tid, leta reda på ett lugnare och lite intimare ställe med armstödsstolar, innan han vill äta. Aj aj vilken värk i stackars överansträngda armen nu.

Snaste om Böld.
Den är bättre. Mindre. Fortfarande feber och måendet lite halvkasst men klar förbättring över läget är det. Snart kanske man mår tiptop igen.

Snart är det lets dance. Skoj. Lätt för trögskallen att hänga med i svängarna.

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

www.rafsen.se

Kolla in fiiinaste kläderna!!!
Linda

Anonym sa...

Du gör allt så bra!!! Lugna puckar, själv lever jag i bubbla med 2:an än efter ganska många månader och ääälskar det...

Kram!!

Anonym sa...

Hej! Skönt att du slipper gå byxlös. Den lille killen vill väl också ha "fika"!Ha en skön fredagkväll!