måndag 18 maj 2009

blöt måndag

I Rom är det varmt och sol.
Här grått och regn.
När det regnar saknar man de man älskar ännu mer och som vi älskar vår M/papps.

Vi är trots vädret utvilade som få Milo och jag. För att vara vi. Känns skönt att för en gångs skull inte så intensivt längta till nästkommande natt och att till och med orka orka lite. Älsklingen sover igen. Han mår helt klart bättre när han får göra det ordentligt under både dagen och natten. Lilla killen. Det är hårt att leva och man blir trött.
Idag blir det en innedag för oss. Kanske tar en liten tur till Konsum med bärselen senare under paraply men annars ska vi bara mysa inomhus.

Pappabus.

5 kommentarer:

Åse Ohlsson sa...

Hej Jonna !!

Oj så mysigt de ser ut med Milo o Marcus ,är sååååå jätteglad att allt är bra med er o att ni börjar få ett fungerande familjeliv HÄRLIGT .

Kramizar till er alla från Åse

Anonym sa...

Ösregn var ordet hos mig också!
Vilken jättemysig film du lagt upp! Verkligen kul att få se och jag log hela jag när jag såg den. Underbart!
Hoppas Ni haft en bra dag och att ni också får en bra natt med mycket sömn!
Kram Maggan

Ingela sa...

Vilken cutie pie ni har..sitter just nu med ett stort leende på läpparna när jag sett er video..=)
Många kramar till er!

Helene sa...

Vilka underbara glädjetjut han ger upp, det lilla livet! Och vad snopen han såg ut när han fick en puss och sedan slutade pappa att kittlas i en sekund...

Birgitta sa...

Två överlyckliga pojkar!
Underbart att se!