fredag 22 maj 2009

fredagsmys

Bra dag idag trots det blöta ur himlen.
Gjorde stan med Emelie och Milo varav den senare otroligt nog låg och sov hela tiden i vagnen. Vi köpte bl a ett varsitt par snygga skor (ni ska få se sen), till vilka jag nu behöver ett snyggt nagellack och ett par trevliga raka jeans. Får bli ur nästa miniersättning. Också Milo fick sig lite nytt. Bodysar, brallor och en supersöt sjömansdress. Lilla killen. Så harmonisk och glad idag. Härligt.

Nu ska jag inte uppehålla er mer.

God natt.

6 kommentarer:

Christina sa...

Börjar Du tro på det där vi sagt....att vändningen kommer vid 3månader...:)

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Hej Jonna,

Klaus här.
Hoppas att allt är bra.
Tänkte bara göra dig uppmärksam på att vi recenserat Marcus blogg på the critics idag.
Han fick ganska hyfsat betyg.

Läs gärna här:

http://www.thecritics.se/2009/05/marcus-birro-grande-birro/

Kram,

Klaus

Anonym sa...

Låter som ni hade en bra dag igår! Kul med lite nytt, men jag ser ju att Milo var den som fick mest!
Ha de bra!

Mickis sa...

Hej Jonna. Jag läser din blogg relativt ofta. Jag ville bara säga att jag har länkat till din blogg; http://euroasiangirl.wordpress.com/

Anonym sa...

tycker inte att du ska behöva vänta på nästa miniersättning, efter allt du stått ut med borde Marcus köpa kläder,skor och allt du vill ha till dig!!!! han är nog knappast utfattig......

Birgitta sa...

Svar till Anonym: Sköt Din egen ekonomi och skit i deras! Vad vet Du? Marcus är inte fast anställd
någonstans, han skriver, skit du i det!