tisdag 5 maj 2009

läskigt -känsliga läsare varnas

17 kommentarer:

Anonym sa...

Satt i allsköns ro och undrade när och vad som skulle bli. Och då!!!! Oj, oj, oj!

Elin sa...

hahaha, jag kissade nästan på mig!! dumma dumma :)

Malin sa...

jag brukar aldrig idas kolla på sådana där klipp och skulle inte ha gjort det nu heller!! fy faen vad rädd jag blev, hjärtat dunkar fortfarande!!!

Anne sa...

Det där tyckte lättskrämda jag inte alls om... jag satt och tänkte att det där är ju bara påhittat.. snacka om att hoppa och skrika högt!!!

Anonym sa...

Fyyyyyyyyyyy Va elakt! :-D

Anonym sa...

Shit Jonna, detta skrämmde livet ur mig men sen har jag skrattat hela kvällen lång, så tack för att jag fick skratta hela kvällen!

Maria sa...

Oh my god! Höll på att få en hjärtattack på kuppen... :)

Anonym sa...

*hjärtklappning* fy på dig så oschysst ;)

Milos resa är ett mirakel!

/mia

marie sa...

Hahaha.. Den var rolig.. Haha..

Dee sa...

Vilken tur att jag missade att sätta på ljudet annars hade jag bajsat ner mig haha

Anonym sa...

Wow! Näst intill hjärtstillestånd! Men skitkul när man väl hämtat sig efter chocken!

Isa sa...

Usch så rädd jag blev. Det var man inte beredd på.

Malin från Malmö sa...

Shiiiit vad rädd jag blev....var längesedan jag hoppade till så..ha ha ha..fast det är lite skönt också i magen...ha ha..*hjärtat dunk dunk*

Ulrika sa...

Jädrar vad rädd jag blev! Huvva!!
=)

Gunilla sa...

Jag ryggade tillbaks... Shit!! Vad rädd jag blev!

Anonym sa...

F*****n Jonna, där fick du mig rejält. Har sett denna typen av filmer förr och fattat vad som komma skulle men jag trodde inte att du var en sån luring ;-)

/K

Annika sa...

Fy va rädd jag blev, typiskt att jag höjde ljudet precis innan jag satte på den. Mitt hjärta dunkar som bara den...shit asså!