fredag 15 maj 2009

tv-titt


Gårdagens semi var vassare än tisdagens. Måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet, hade 8 av 10 rätt i vår gissningslek, Marcus 9!
Mina favoriter var, ÄR, Estland (bäst i hela startfältet enligt mig och helt klart lördagens vinnare!), Moldavien, Norge och hmm Albanien, i varje fall refrängsmässigt.
Inte långt efter sista inlägget igår om no-kaks lurade Marcus iväg mig till affären för att köpa... ja ni ser nedan. Inte bra alls. Men vi har bestämt att efter schlager ska det vara slut. Sista frossdagn imorgon således och därefter är det morötter som gäller.



10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta valkar - man vill bara klämma och busa när man ser dem

Anonym sa...

Vilken liten kerub:)

Anonym sa...

Semifinalen igår var bra. Estlands bidrag tycker jag också är bra och Moldavien av dom från igår. Ska bli kul att se finalen i morgon.
No-kaks, jojo, men hoppas det smakade bra!! Lite måste man få unna sig vid "speciella" tillfällen ;-)

Anonym sa...

Fina bilder (även den nedersta!)

Christina sa...

Ljuvliga bilder....men jag vet inte jag....sitta där med pappa och kolla schlager....?...Jag tror båda killarna bättre skulle uppskatta en bra match...
Men att bara vara 3 månader och redan ha egen tv-fåtölj....det såg mysigt ut...:)

Anonym sa...

Så fin han är..det kan man nog säga är ett vackert barn..!!Kram M

Stefan Larsson sa...

Då är vi överens om Estland...sen vet jag inte hur det såg ut eftersom jag lyssnade på radio...antar att många röstar efter vad de ser med...
Då var ni bättre att gissa än mej...jag hade 7 rätt bägge gångerna...fast jag är nöjd med det oxå...Finalen får vi se om jag hinner höra...ska till Söderköping på Kulturskymning först...
Ha det bäst!

Anna-K sa...

Hej! Mmm..... lille Milo "sötare" än allt godis!

Anonym sa...

Åh, vad han är lik dig, Jonna. Jättesöt.

/Hanna

floria sa...

smart med amningskudden, ska prova det idag!