tisdag 11 augusti 2009

skinny jeans

Japp. Kommer i dom. I alla sex paren!
Har pösat omkring länge nog i mina sladdriga men ack så sköna fladderbrallor tills idag, då jag fick sex par (sju egentligen, men det sista kom jag inte i) jeans av bästaste grannen A-K av vilka alltså alla (förutom det där sjunde paret) satt fullsätndigt perfekt över min rumpestump. Ja, faktiskt. Den där massan därbak jag inte alls kommit överrens med på ett tag är nu min bästa kompis och går därför under den benämningen. Rumpestump. Min.
Najs, najs, fågelbajs.
Väldigt glad är jag. Har aldrig kännt mig såhär nöjd med jeans förut, på mig. Är en ny människa. Ska ta och fota alla paren imorgon så får ni se mina skinny jeans.
Nu dans. I jeansen. Så är det. Vill inte ta av.
Vilken kväll jag har. Heja!

Pussar.

5 kommentarer:

Anna-K sa...

Hej Jonna!
Du verkar pigg o glad - det gillar jag.Rumpan passar in i jeansen också -toppen!Ha en skön natt - o dag som följer!

Anonym sa...

Vilken härlig granne du har! 7 par jeans, varav 6 sitter perfekt! En sån granne har inte jag. Min granne är superbra, men tyvärr betydligt mindre än mej. Min rumpestump är inte min bästa kompis just nu, men jag får väl försöka göra något åt det! Och under tiden blir det väl till att köpa jeans i en större storlek ;-)
Har tyvärr inte TV:n tillgänglig så jag kan se dansen men kanske får ett smakprov av dej senare i natt eller i morgon, sitter istället på min lilla altan och njuter av kvällen i fotogenlampans sken.
Hoppas du får en god natt!
//Kram Maggan1

Anonym sa...

Haha, ja det är en milstolpe att vara glad över. Själv har jag inte nått dit än ;-)

/K2

Ms Spider sa...

Gott!!!

sachikoblog.com sa...

Du var skitsnygg i jeansen, satt som om de vore sydda för just dig. :-)

Pöss

Tess