söndag 9 augusti 2009

sommarsöndag

Känns bättre idag.
Det gör det.
Varit en rätt bra helg, trots allt. Massor värme, lite bad och glad Milo.
Han älskar sommaren vår son. Helst ute i det fria. Titta på träden är trevligt och att plaska med fötterna i strandljumma vattnet ännu roligare. Jag kan inte låta bli att drömma mig till nästa sommar och se älsklingen framför mig plaskandes rejält och på riktigt i vattnet. Längtar dit men vill samtidigt att tiden nu ska gå långsamt så jag verkligen hinner njuta av honom och allt han för med sig.
Imorgon ska bilen lämnas tillbaka. Blir inga mer bad. Men gå och fika var det ett tag sen, så det ska vi nog göra några gånger om. En gång är ingen gång...
Solen ska upp och skina efter nattvilan, lovade vädergubben.
Bra så.

Nu sova.

1 kommentar:

Anna-K sa...

Hej Jonna! Skönt att det känns bättre. Flera med mig har nog varit oroliga - men det går kanske mot"bättre dagar! Härligt att lille Milo fått "bada" lite - även om det bara blir blöta fötter.