torsdag 6 augusti 2009

vankas äktenskap

Min lillebror T (den äldre av de två små, fast mycket större än jag) och hans flickvän Cissie ska gifta sig nästa år! Hurraa! Det är bara så fantastiskt, jag är überlycklig (i dessa Brüno-tider) för deras skull!
Det var ett tag sen måste jag säga.
Mer bröllop åt folket!
Hylla kärleken!
Länge leve den!
Hip hip och allt vad jag kan komma på.
Min lillebror. Oj oj oj.
Jag blev tillfrågad att vara toastmadam och tackade naturligtvis ja. En ära! En stor sådan och en uppgift jag tar på största allvar.

Nu måste jag googla toastmasteri och börja tänka b*r*ö*l*l*o*p.
Iiiiih (ljudeffekt) vad underbart det är!

På bilden: De lyckliga paret och våran guldklimp. Inte ett foto där han inte är med :-).

5 kommentarer:

Cissie sa...

Haha, rolig bild! och roligt inlägg. Kan knappt fatta det själv :-) :-)
Tack bästaste Jonna!!

Anonym sa...

Är du ironisk eller? Om du på allvar gillar bröllop o tanken på giftermål/äktenskap, hur kommer det sig att du o Marcus inte är gifta?

Finnpajsaren sa...

Underbart. Grattis till dem!
Jag och min man höll i ett bröllop i maj. Det blev superlyckat, och vi är själva jättenöjda. Hör av dig om du vill ha roliga tips!

ullrika sa...

bröllop är verkligen fantastiskt! näst efter nya bäbisar är det det nog häftigaste som finns!

Anonym sa...

Fin bild på din bror och hans flickvän, dvs det kommande brudparet! Å så gosingen Milo med Maggan i högsta hugg!
Kul att se att Maggan hänger med ännu. //Kram Maggan1