lördag 26 december 2009

joulupukki



Såklart kom Tomten och Tomtemor på besök i torsdags. Hela vägen från Korvatunturi i Finland.
Våran älskade kille var så cool, lite skeptiskt kollade han först på den skäggige mannen med pälsmössa, men rädd var han inte det minsta.
I eftermiddag ska jag och Marcus åka till Stockholm (ifall vi kommer fram...) och gå på teater. Milo stannar hos mormor och morfar. Vi kommer tillbaka imorgon och jag vet att det kommer gå bättre än bäst men såklart kommer jag sakna vårat yrväder.

5 kommentarer:

mariamoberg.blogg.se/ sa...

Guld värt för små barn att tidigt få en egen relation med den äldre generationen och du & Marcus behöver ju er egentid tillsammans också!

Hoppas ni får en superhärlig teater upplevelse i storsta´n. Och tänk vilken lyx för lille Milo att bli ompysslas av mormor och morfar på egen hand!

Kram
/Maria

Anonym sa...

Fina bilder på Tomten, tomtemor och naturligtvis lille Milo. Stadigt grepp om ett snöre har han! Frågan är om det var tomte/tomtemor/klappar som var kuligast eller snörena!
Ni har säkerligen haft det härligt med Milos första jul hos mormor och morfar!
Hoppas Ni kom till Stockholm och teatern och nu också får lite tid för bara varandra och har det riktigt bra. Milo är i godaste händer som finns förutom era egna.
Kram Maggan1

Åse Ohlsson sa...

Hej Jonna o hela fam .

Har inte hunnit att vara här inne på en
tid .

Men önskar er alla en god fortsättning .

O lilleman är ju så go , hoppas ni haft en jättefin helg .

MÅNGA VARMA KRAMAR FRÅN ÅSE .

Maria Berglund sa...

Vilka fina bilder, det låter som ni har haft mysig jul.

Jag tycker nästan det är lika kul att läsa dina inlägg Jonna som det är att läsa Maggan1 kommentarer, ni skriver båda så fint! God fortsättning till er alla!

Anonym sa...

Svar till Maria Berglund:
Tack för dina fina ord om mina kommentarer! Men Jonna har en förmåga som få besitter, hon är den absolut bästa.

Till alla som läser och skriver på Jonnas blogg:
Jag önskar er alla en god fortsättning, hoppas det är ok för dig Jonna att jag använder mig av din blogg till det.

Men mest önskar jag en god fortsättning till dig Jonna, till Marcus och till Milo! Och till dina föräldrar, som jag förstått är helt enastående, precis som du är!

Kramar från Maggan1