söndag 26 december 2010

mellandagen

Idag kan det vara vilken veckodag som helst. Flera helgdagar i rad och dessförinnan massor av förberedelser inför dessa har lämnat hjärnan helt lost vad gäller dag och datum.
Gick iaf ut en sväng på stan med hela familjen, fast vi gick snabbt hem igen för mellandagsshopping var inget för oss. Får se om jag vågar mig ut på egenhand någon dag som kommer för jag har för mig att det kan vara ett mindre krig bland hyllorna när alla ska göra fynd och sätta sprätt på årets allra sista kronor, de få som är kvar efter julen. Jag skulle visseligen behöva lite kläder så det finns nog en risk att jag mobiliserar mig och tar en tripp ut.
Nu ropar Mimmi på mamma. Det låter määhhhhhhhääääääämhäääääää fast lite gnissligare.

Inte ens en månad kvar tills vi ska till solen... :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Mellandagsrea - nej tack! Går hellre och shoppar mer i lugn och ro och kan även då fynda, tycker jag iaf.
Härligt att ni börjar se solsemestern borta i horisonten! Avis - JA!
Kram Maggan1