fredag 10 december 2010

solkysst fredag

Vi lekte lite fotostudio igår, jag och Mimmi. Är inte helt nöjd med ljussättningen så jag ska nog försöka mig på nya bilder när det är ljusare ute (har ju inte många timmar på mig per dag), men nog blir vår tjej så fin alltid ändå.
Om två timmar ska jag på fotvård och jag väntar som ett barn på julafton. De bjuder på ingen trevlig syn mina fötter och än värre känns dom. Ska blir så skönt att skala bort allt gammalt och dött som satt sig där.

Det är förresten en mycket vacker vinterdag ute. Solen skiner och jag misstänker att många minusgrader döljer sig i ljuset (skulle nog bli fina bilder as we speak...) vilka jag ska gå och frottera mig med om ett tag.

Nej nu får det bli restlunch. Prinskorv och ugnsrostade rotfrukter med tre dipsåser.
Njamnjamnjamnjam för att citera Milo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fotvård, jo jag tackar, vad skönt!
Ser fram emot bilderna från fotostudion när du är klar.
Betr restlunchen så ser det gott ut, nu till kylskåpet men inte får jag till det ni åt till lunch. Men det finns väl något annat.
Ha en trevlig kväll och kanske kan du zappa lite mellan TV-kanalerna och kolla lite Idol, lite snygga kläder på Nobelfesten eller så.
Ha de gott //Kram Maggan1