måndag 10 januari 2011

nu sova -äh skoja bara

Svårt det dära. Att gå och lägga sig.
Jag ska.
Snart.
Mycket snart.
Men först.
-Heeejjj, som Milo säger.
Har sett tre mycket bra filmer på sistone och måste tipsa om dem. Det är ju inget jag inte kunde ha väntat med tills imorgon, men här kommer ändå, redan idag -eller natt:
You will meet a tall dark stranger.
The Town.
The kids are allright.
Se! Se! Se!
Så.

Barnen sover, tyst det är i huset. Tyst i huset. Fast det tog sin lilla tid. Milo är inte riktigt med på sovnoterna just nu och jag bävar lite inför morgondagens gå-till-dagis-dag, första på länge.
Bäv.
Men det ska nog gå.
Först sova.
Nu.
Och jag skojar inte längre.

Natti.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill tipsa om De andras liv. En mycket bra tysk film!

Anonym sa...

Har du några tips att ge för att komma iväg i tid till dagis med två små? Vi börjar imorgon kl 9 med första morgonen efter att lillebror föddes. Han är ca 4 veckor och storasyster är 3 år och hon vill oftast inte som jag vill särskilt inte när man har en tid att passa. Förstår inte hur jag ska få det att gå ihop...
Sandra

Anonym sa...

Hoppas allt gick bra när ni kom till dagis idag, förhoppningsvis blev Milo jätteglad av att träffa sina kompisar igen, leka och busa och ha det kul!
Kram Maggan1

Tjäna pengar på din blogg sa...

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG

Har du någonsin undrat hur stora bloggerskor som Kenza, Kissie och Blondinbella tjänar pengar på sin blogg? Titta in på min sida så får du reda på hur och även hur du kan tjäna pengar på DIN blogg.