tisdag 29 mars 2011

bloggdiarré

Ni kan ju gissa vad Marcus gör denna kväll, ha ha ho ho. Börjar med fot och slutar boll. Eller han gör ju inte det, men tittar på. Så jag bloggar. Passar bra så. Längtat efter min blogg och nu funkar ju nätet med så bilder kan laddas upp, kanon.
Snart är bollen klar och då ser vi Wire. Det blev den serien vi fick med oss och jag är hooked. Han med. Första säsongen går mot sitt slut och jag vet inte hur göra efter den, börjar ana abstinens redan nu. Måste se mer. Ett avsnitt om kvällen är det nu för det är så bra. Inget särskilt kanske egentligen men samtidigt så beroendeframkallande. Har sympatier för de flesta av karaktärerna på nåt konstigt sätt och då blir det knepigt och spännande. Ett tips verkligen om några fler än jag missat innan.
Imorgon ska vi på pastamuseum. Mina rapporter om vad göra med barn här i bella citta fortsätter därefter. Men nu är det Wire.
Kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur länge ska ni stanna i Italien???

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
Klicka här för att anmäla dig:
http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_22.html
Eller ställ en fråga i min bloggsvarsruta och bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dagligen:)

h sa...

Pastamuseum! Vad häftigt det låter! Ha så kul där!