tisdag 17 maj 2011

bilrunda tra la laa

Jag frossar i filmjölk medan håret torkar.
Tittar på radhus på Hemnet och leker med tanken att äga något. Tanken är trevlig fast lite skrämmande.

Idag har jag kört bil. Känner mig mycket glad över den saken. Både själva körande och platsen dit bilen tog oss på väg hem -Ikea. Me love Ikea. Det är roligt där. Skulle spontanhandla bara lite och det blev lite av både det ena och det andra, mest gröna växter, vilket piggar upp.
Imorgon blir det en runda till. Inte till Ikea men med bil. TV lovar sol så det blir några timmar på landet. Mycket skönt.

1 kommentar:

Mina sa...

Jag måste tipsa om ett hus som jag har hittat på hemnet som är väldigt fint. Ligger i ett bostadsområde som jag har hört ska vara supertrevligt att bo i, alla där är fantastiska. Och det är massor med barn som bor i husen runt i kring. Och tomten till huset är så stor och fin, och det finns till och med bastu ute på tomten. Och ett utekök. Så du måste kolla på det här. :)

http://www.erasweden.com/sv/Maklare/Sigtuna/Objektlista/Objektpresentation/?GID=OBJ19164_1117739925