måndag 30 maj 2011

morsdag varje dag





Vi hade en mycket fin dag igår. Det blev ingen tårta eller kaffe på sängen, men vi gick på museer, åt lunch och fikade hela familjen och det räckte bra så.

Jag verkligen fånälskar detta med att vara mamma. Blev det för fem år sedan men det är inte förrän för drygt två som jag verkligen kunnat njuta av det och jag gör det nu varje dag! Även när det är grinigt.
Livet är bra härligt och vi mammor (liksom andra kvinniskor med) toppen och det är barnen i och runt oss som gör alla så bra.
Inte att glömma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket stämningsfull och fin bild!
Att vara mamma (och pappa) är en ynnest, och denna ynnest bär vi med oss hela livet. Vi slutar aldrig att vara mamma/pappa till samtliga våra barn.
Kram Maggan1

Anonym sa...

Vilken jättefin bild på Er! Ja Du är en så bra och fin mamma Jonna =)
Hoppas att den här jobbiga grejen du ska göra idag går bra, och visst är det så att oftast blir man starkare sen man gått igenom jobbiga saker. Ja det vet ju du!
Mvh Anette som också är en bra mamma tycker jag väl ;p
Allt gott till Er!

Anonym sa...

En mycket vacker bild! Jag älskar den sepia-liknande tonen.
Kram Louise

Anonym sa...

Det var väldigt fint och insiktsfullt skrivet.:)
kram/Mia i Nrkp