fredag 24 juni 2011

glad, trevlig, härlig midsommar på er!

Det regnar i alla fall inte och även om vi bara mest kommer sitta inne, om inte bara till och med, så vill jag ha midsommar utan våta droppar. Och det har jag alltså! Wohoo för det.
Marcus är med bror sin som är på besök på promenad med Milo medan vi tjejer får en stund ihop bara vi två. Mimmi somnade dock ifrån den stunden så nu sitter jag här lite rastlös och vet inte riktigt vad göra.
Konstigt det dära. Ibland känns det som om jag kunde betala precis vad som för en stund helt ensam så jag kan bläddra i en tidning, zappa i lugn och ro eller varför inte städa undan lite skit utan att någon kommer efter och river upp allt igen. Fast när väl den stunden äntligen kommer blir jag rastlös och bara sitter helt förvirrad och rullar tummarna tills den tar slut. Ja jag bloggar ju iofs just nu och det är rätt skönt att göra med när man inte har någon som pockar på uppmärksamheten hela tiden.

Jag är en aning frustrerad mitt i all midsommarflärd. Vi har tappat bort första skivan av Walking dead -zombieserien och kan inte hitta någonstans. Slår vad om att det är Milo som lagt undan den men han säger bara Borta när man frågar vart den är och jo tack, det vet vi ju.
Någon där ute med Saidakunskaper som kan leda oss rätt? Var är den?

Trevlig midsommar alla! Hoppas ni får en fortsatt underbart fin midsommarhelg!
Kram.

3 kommentarer:

Birgitta å Nyfikne Herrn sa...

Glad midsommar! Nej någon Saida är jag inte! Vår äldsta dotter, gömde mina vigselringar, så jäddra bra, så dom är inte hittade än! Förmodligen nedspolade i toan..Hahaa, det var bara att fixa nya (och finare) Kram♥

Anita sa...

Önskar dig och din familja en skön midsommar med, förhoppnigsvis, sol och värme.

Jannike sa...

Tips kan vara att titta under tvn... Där under har vår son lagt in ett antal filmer nämligen :-)