tisdag 5 juli 2011

fransfladder




Nu har jag ju rätt långa och täta fransar sen innan, men nog har de blivit lite liksom mer på allerten sen jag i december köpte och började använda fransnäringen Revitalash.
Var i ganska risigt hårtillstånd överlag efter graviditeter och amningar så jag googlade och kollade runt. Köpte sen en "maskara" och visst kostade den sina kronor men jag har fortfarande kvar i flaskan så det är bra drygt. Jag ser detta nu som en av förberedelserna inför brölloppet i höst. Insåg häromveckan när jag fick frågan om jag var gravid igen att en vid klänning och långa fransar är lättare och roligare att fixa än platt(are) mage. Som gärna får komma sen, men då det inte finns nåt mirakelserum för det ännu fortsätter jag underhålla ögonsmyckningen tills vidare.

5 kommentarer:

Malinka sa...

Om det handlar om en plattare mage just vid bröllopet, skaffa en gördel! Jag har en som jag drar på mig när jag inte vill vara så bucklig på framsidan …

Brukar finnas på Twilfit och Lindex.

Åsa sa...

Stockholm? Så ni lämnar bästa Peking för Sthlm..Önskar så klart lycka till! Kram Åsa i Norrk

Anonym sa...

ONT i ryggen botas av poweryoga, qi gong, motion, mm, ej av piller....hallå?

Anonym sa...

Ursnygga ögonfransar, och du har så jättefina ögon! Fortsätt "odla" fransarna och fixa en snygg, ledig klänning till bröllopet. Allt klär ju en skönhet vet du väl.
Kram Maggan1

cissi sa...

Kom till oss och hälsa på så kan vi "göra stán" !! :-) Min klänning är fixad nu :-) Det kommer bli helt fantastiskt roligt och underbart att få fira med er. Vad gör väl en plattare mage? Inte mycket! kram