torsdag 4 augusti 2011

fyra dagar senare




Efter fyra dagar av antiinflammatorika torde inflammationen i ryggmusklerna vara rätt väck.
Jag tror så och unnade mig därför ett bastubad precis.
Och jäklar i min låda vad skönt det var.
Känner jag mig hyfsat fri från inflammationer imorgon med tar jag ett nytt dopp och blir ännu gladare.
För nu är jag glad. Dricker min citronbärs och andas på balkongen medan Marcus nattar Milo. Mimmi sover redan. Har vi tur orkar vi film sen.



Just nu börjar jag också känna en antydan till nödighet.
Kiss-sådan.
Orka bry sig om vad som händer i mina nedre regioner men det är
bra och hurra för mig och jag ska dricka lite till och se om känslan utvecklas.
Har inte riktigt känt av fylld blåsa sista dagarna och blev lite konfunderad så därav mitt lilla drickstest för den som undrar.
Hep så hörs vi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra för bastubad! Jag ska ta min veckobastu imorgon hemma hos mamma. Det ska bli så himla skönt. Skönt också att du mår bättre.
Kram Louise

Helene sa...

Citronöl? ;-)

MrsRos sa...

Jonna,

var hittar man ölen?