onsdag 4 januari 2012

damagecontroll

Och nej, det handlar inte om någon löpsedel, något partiledarskap eller annat knäppt påhitt käre Marcus har fått denna gång ;) nej det handlar om min rygg. Vår nya säng och min rygg i den.
Jag har ont.
Sover väldigt bra tycker jag i den men vaknar med ont.
Hmm.
Sängen på förra stället fick jag alltid ont av men inte sängen i Norrköping. Eller tjocka liksom skummadrassen där.
Kanske jag inte ska ha resårbotten ändå?
Får testa lite till och sluta slumra på sidan för jag tror det är då det onda sätter igång.



Nyvakna och halvkrassliga älsklingar myser med mamma.

2 kommentarer:

Rigmor sa...

Nej,nej ingen resårmadrass för en ond rygg!Fast underlag och en 7cm vanlig skumgummimadrass har jag och sover gott!Onda ryggar måste ligga plant,inte kunna sjunka ihop! Lycka till och hoppas du snart hittar vad som passar dig!

Anonym sa...

Nya sängar med tillhörande madrasser kan ställa till skit med ryggen. Ge det en chans, blir kanske bättre när du fått "ligga in" den. Det är vad jag tror och hoppas.
Härlig bild på barnen, det är så trevligt med verkliga så kallade vardagsbilder direkt ur livet.
Kram Maggan1