tisdag 17 april 2012

annons: presenttips

Snart är det dags att officiellt bli ännu ett år äldre. Kanske händer det på den dagen inget speciellt, men under gångna året har garanterat fårorna blivit fler och huden slappare.
Så egentligen det här med presenter, vadå, man får ju något hela tiden. Rynkor och mer hud som inte vill hitta hem längre.
Det är inte bara jag som vandrar mot födelsedag i och med att sommaren närmar sig, har en karl som ska firas (han blir hela 40 stycken långa år som bara verkar bli kortare) och en vän som alltid kommer vara lite yngre än jag.
Hursom, till dessa ska jag hitta något passande, roligt kanske. Vi som är så här gamla har ju redan allt vi behöver, så då gäller det att hitta det andra. Som vi inte behöver men som kan vara kul ändå. Bra då med lite hjälp, lite presenttips...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag köpte en tur med luftballong över Stockholm till min sambo när han fyllde 40. Superhärligt att sväva över Stockholm o se alla fina innergårdar på söder! Kram Stina

Anna-K sa...

Jag föreslår en "upplevelsepresent"
Restaurangbesök - resa - spa-helg, är några förslag. Roligare med minnen än med en massa prylar.

Anonym sa...

Tur med luftballong som Stina skriver är ju inte det vanligaste, men om man inte lider av höjdskräck (som jag),så är det säkert fantastiskt. Har en kompis som tidigare varit med i nån sorts "ballongklubb" och hon lovordar småturer med luftballong.
I Italien har ni ju nyss varit, annars hade ju en week end-resa dit varit ett bra alternativ.
På pryl-sidan har jag totalt tankestopp just nu. Hur är han med smycken?, halskedja, armlänk etc? Ja, som sagt, det är lite tankestopp. Hoppas du får några bättre förslag från andra.
Kram från Maggan1

Ingela sa...

Yasuragi! Eller en kväll med bio och restaurang - barnfritt. Kanske?