måndag 16 april 2012

borta bra

Det var efter vissa om och men vi äntligen kom hem i lördags. Snöchock hette det visst och orsakade för flyget vad det annars eller också gör för tågen -förseningar. Men det var då, för nu är det vår. Igen. Och vi hoppas väl alla att den får bestå!

Härlig liten semester vi hade! Och det var ännu härligare att sen komma hem till underbaraste barnen!

Snart ska vi se film och jag ser fram emot att drunkna in i något bra för en stund.
Kan inte med TV nu för vilken kanal jag än sätter på så ser jag det där sjuke fanskapet flina. Fy.

Hoppas på fint väder imorgon och en bra dag trots att jag ska på cellprovtagning. Urk.

2 kommentarer:

Mina sa...

Ska också på cellprovstagning i morgon. Säger också Urk..!

Anonym sa...

Ska inte på provtagning i morgon, men kul att höra att ni haft en härlig semester. Och att sen ha lyckan att få komma hem till de underbara barnen man har, ja den lyckan är enorm!
Hoppas filmen var bra. TV och den där sjuke f-n kan man klara sig mer än bra utan!
Ser fram emot en morgondag med vårsol, trots cellprov för din del, men det går ju bara hur bra som helst.
Kram till dig och hela familjen från Maggan1